2015-09-04

Hej på er! Vet att de va en evighet sen jag bloggade men jag har inte riktigt känt mig sugen på blogga, men så kommer stunderna som denna då jag känner att nu ska jg göra det. 

Ja, sen sist har det hunnit hända en hel del. Hade en underbar semester i två veckor så jag och mannen i mitt liv tog bilsemester, först till Örebro där vi var några dagar och bodde på hotell, mysigt. Sen åkte vi faktiskt över till Oslo, Norge och bodde på hotell där, åkte räkbåt och gick på stan och utforskade landet! Haft en så mysig semester och det var perfekt för att ladda upp batterierna och börja jobba igen. Så nu är vi back in reality och har börjat jobba igen och så! 

Lite kort de om semestern, bjuder på någon bild också så skriver jag mer sen! 





Örebro slott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback