2015-05-01

Första maj och skitväder. Känns inte som en bra kombo! Älskar att det är första maj, för det innebär varmare oh ljusare tider, snart sommar och allt vad det innebär. Gillar dock inte regnet och att det är så grått ute som det är idag. Hoppas på bättring snart. 🌞🌼

Sitter iaf på bussen påväg till jobbet, är trött men hade en trevlig kväll igår iaf med god mat med min finaste! 

Höll på glömma berätta det viktigaste! Nu är Jag vikarie på riktigt på jobbet, har skrivit papper tills årsskiftet iaf så det känns otroligt skönt! 

Annars är det mesta sig likt, jobbar för det mesta och gör jag inte det så är jag antingen med mannen eller träffar några vänner. Livet rullar på alltså.

Nu vet ni iaf att jag ser framemot det resten av året har att erbjuda, speciellt sommaren! 

Hare fint, take it easy och njut av livet! Hej! 


Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Va kul att läsa din blogg :)

2015-05-09 | 10:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback