2015-03-24

Nu har det gått ett tag sen jag bloggade, men har inte riktigt prioriterat bloggen dessa dagar. Hursomhelst, vad har hänt då sen sist? 
Jag har gjort operationen jag skulle göra, den gick bra och jag fick sova på sjukhuset en natt. Jag mår bra, har ett bandage runt huvudet som jag får ta bort på fredag, och tamponader i örat som också tas bort då tillsammans med stygnen bakom (för er som inte vet vad tamponader är så är det typ som skumgummi som sitter i hela hörselgången). Är förövrigt sjukskriven tills fjärde april, annars skulle jag börja jobba på torsdag! Känns skönt att få vila upp mig och sådär, men samtidigt lite tråkigt att bara vara hemma eftersom jag inte får anstränga mig eller nåt. 

Tänkte bjuda på lite trevliga sjukhusbilder så ni får nåt att titta på.
Ta hand om er, på återseende! 

Detta var någon timme innan operationen, var nervös, hungrig osv! Men glad ändå haha 


Detta vackra bandage hade jag första natten, det var irriterande så tur jag har ett mindre nu! (Ignorera mitt ansikte på denna bild)

Detta var min lunch dagen efter operationen, och den bilden får tala för sig själv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback