2015-03-08

Idag för 22 år sedan så föddes jag på Umeå BB. 22 år! Det är faktiskt ganska längesen! 

Hursomhelst, hela min helg har bestått av jobb. Igår efter jobbet så begav jag och mannen oss hem till min far för stt fira mig med lite mat och tårta och sådär. Fick en massa fina presenter, tex en ny morgonrock, och tror ni inte den är rosa? Såklart! 😍 fick även en bok som heter sju sorters kakor och en med trettio pralinformar och en liten bok till om hur man gör praliner! Då vet ni vart ni hittar mig resten av året, - i pralinerna och kakornas värld! Haha, nä men skämt åsido. 
Blev en del kortspel och skratt och så innan vi begav oss hemåt vid niotiden. 

Idag har jag också jobbat fast bara till klockan ett. När jag slutat åkte jag och mannen ner på stan och åt på indisk restaurang, hur gott som helst! Sen gick vi ner på kajen och kollade lite på utsikten, sen tog vi en snabbis förbi väven för att kolla in nya biblioteket då ingen av oss varit där tidigare. 
Sen åkte vi hem och åt tårta i mängder och har nyss sett på Wallander. 
Nu blir det time to sleep,  imorgon väntas kloklippning på fåglarna innan jag har stängning på jobbet. 

Uppdaterar senare och då kan ni ju få lite fler bilder, men här kommer en på tårtan vi åt idag iaf, godnatt!! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback