Sammanfattning om 2013

De senaste dagarna har jag läst så många bloggar där det står att folk har haft bland de bästa året nånsin typ, och jag kan inget annat än att hålla med. 2013 var lätt det bästa året någonsin. 
2013 firades in och sen flög det fram typ. 
Jag läste upp alla ig jag hade i skolan, tog studenten med fullständiga betyg och behörighet. Började jobba på Coop och har de bästa kollegorna. Jag fyllde 20 och det är ju alltid roligt. Jag gifte mig,och  konverterade till islam, vilket jag aldrig ångrat en sekund. Fick vår alldeles egna lägenhet - som är den finaste jag sett. Detta var väl de största sakerna som hänt 2013, finns säkert mer men kommer inte på det just nu. Hursomhelst, tack alla som gjort detta året helt fantastiskt, och nu har vi precis påbörjat det nya, 2014. Hoppas och ska göra allt jag kan för att detta år ska bli minst lika bra som 2013. God fortsättning på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback