2013-03-09

Igår runt 11 tiden åkte jag och kärleken till systemet, gick runt som yra höns och letade det vi skulle ha. Haha, hittade tillslut iaf. Sen fixade vi oss och tog bussen till Holmsund, till Emelie och hennes kille. Väl där dracks de lite, åt god mat och spelade kortspel innan vi begav oss till stan för att gå på TC. Men där var det inte alls bra, så vi gick ut nästan lika snabbt som vi kom, så vi gick till Allstar istället, där det var betydligt bättre! Hade en riktigt bra födelsedag med andra ord! tyvärr så tog jag inga bilder, men vi ska fira mig imorgon med familjen så då ska jag ta med mig kameran, så under tiden så bjuder jag på några bilder från när vi firade Emelie förra veckan i Robertsfors. (snodde dom från hennes blogg)
 

Idag så var vi båda väldigt sega men trots det så hämtade pappa upp oss runt halv 12- tiden för att hjälpa han att flytta några kartonger och saker hem till syster. Sen åkte vi hem till pappa och åt lite tårta, och sen skjutsade han hem oss igen. Har nyss ätit lite middag och sitter här med matkoma. 
Ikväll blir det melodifestivalen och mys med kärleken!
 
Jag och Emelie


Fikabordet
 

Födelsedagsbarnet som börjar med tårtan
 
Mina småkusiner Wilma och Anton
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback