2013-06-26

Idag hade jag sovmorgon igen, klev upp lite innan kl 11 och lagade mat åt mannen som skulle komma hem på lunchen. Så vi åt tillsammans och han begav sig ganska snart till jobbet igen, och jag håller på stöka bort från lunchen och fixa litegrann med tvätten från igår som inte blivit gjort än.
Ska även ta mig årets första cykeltur - ända till jobbet. Blir spännande att se om jag överlever detta, haha!
Nä men börjar jobba kl 16 så ska typ börja cykla kl 15, för de lär ju ta sin lilla tid. 
 
Fyra jobbdagar kvar, sen har jag semester i tre veckor, fast dock ringde jobbet idag och frågade om jag kan jobba på måndag så det ska jag faktiskt göra. Så då blir det fem dagar kvar.
 
Aja, ska fortsätta här hemma nu innan det är dags att cykla iväg! Ska ta en bild på Gamla Bettan (cykeln) så får ni se min skönhet! haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback