2013-06-23

Sitter i soffan och har precis kollat klart tre avsnitt av andra avenyn och ska snart dra dammsugaren tänkte jag.
Dagen har varit lugn, började med att älsklingen åkte till jobbet tidigt, men jag sov till typ tio, sen kom pappa och syster och hämtade mig för att åka till Maria för att hämta köttfärs. Där bjöds det på glass, jordgubbar och kaffe, mums! 
Sen var det hem och laga mat åt mannen som skulle iväg till jobbet igen klockan 16, och där är han ännu, fram tills kl 21. 
Skööönt att vi båda är lediga imorgon, hur mysigt?! Kommer vara så få dagar som vi båda kan ha sovmorgon och lediga dagar tillsammans nu under sommaren, så man får ta vara på de som finns! 
 
Imorgon ska vi göra en del ärenden, blandannat hämta min dator, jag ska en sväng förbi arbetsförmedlingen och sådär sen ska vi hämta fälgar vi köpt till bilen! NAJS! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback