2013-06-22

Imorse tog jag sovmorgon för en gångs skull, utan att behöva ställa någon väckarklocka och sådär, riktigt skönt!
Vaknade ändå kring 10 och åt frukost, sen lagade jag mat åt mannen som jobbade som kom hem på lunch kring 11. Mys!
Sen fixade jag i ordning allt från lunchen och han återvände till jobbet. Slängde ihop en bulldeg i väntan på att han skulle sluta! Så nybakta bullar fanns det när han kom! Hur mysigt?
Ganska direkt efter han kommit hem så for vi till min pappa där det bjöds på mat - thaikyckling med potatis, grönsaker o aioli! Och till efterrätt nybakta bullar, kaffe och vattenmelon! Mums!

Ligger nu i sängen utan att kunna sova, trots att jag är trött. Drygt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback