2013-06-08

Ja, det var längesen jag bloggade, men har haft annat för mig och har inte riktigt prioriterat bloggen då.
Hursomhelst, balen var i onsdags, god mat, trevligt sällskap och en allmänt trevlig kväll helt enkelt!
Torsdags var bara en slappar dag!
Och fredagen bestod av jobb och var bara allmänt trött på kvällen men vi åkte och hälsade på min syster för att umgås lite!

Idag skulle vi fixa och rensa bilen då min pappa ringde och behövde skjuts till sjukhuset! Jag blev rädd så vi åkte dit direkt, han hade skurit sig djupt i tummen! Stakarn!
Så vi körde till akuten där de tillslut tejpade såret och vi fick åka hem! Tur de inte var så allvarligt!
Sen drack vi kaffe hos pappa, sen donkenmat, gjorde en massa ärenden och nu har jag städat och väntar på att hjärtat ska komma hem med Ajax till mig så jag kan skura golvet!

Några bilder från hur vi såg ut på balen, plus en liten skymt av bilen vi åkte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback