2013-07-08

Sitter i soffan hos min farmor just nu, vi har precis ätit lite "kvällsfika".
Gårdagen var lång, vi åkte från Umeå kl. 8.00 och var framme i Växjö typ 00.30 så det tog ju sin lilla tid, men det är väl så med husvagn och sådär.
Idag drack vi kaffe och åt paj ute i solen, bild kommer senare. Sen skulle vi på allsång i Linnéparken (?) men just då började det regna, så typiskt! (Lika bra om man frågar mig för jag var inte alltför taggad på det från början).
 
På torsdag drar vi troligtvis till Gbg och stannar där några dagar, sen tillbaka till Växjö typ en dag och sen blir det att åka hem! (längtar efter min prins så jag vet inte vad jag ska ta mig till)!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback