2013-07-05

Sitter hemma och kollar på min serie just nu, ska ta tag i disken för att laga lite middag senare.
Imorgon är det jobb som står på schemat, för att sen packa. Åker nämligen med min far till Växjö och Gbg på Söndag, så det blir roligt. Men kommer sakna min kärlek hur mke som helst! Ska försöka blogga därifrån så mke jag kan, kommer inte ha min dator med mig så lär ju bli mobilinlägg de dagar jag inte bloggar från pappas dator. Så ni får stå ut med tråkiga text-inlägg under tiden, så kommer bildbomber när jag kommer hem! 
 
Mannen min är på jobbet och slutar kl 21, så för mig har det varit en lugn dag. Tog en sväng in till stan för att gå på arbetsförmedlingen och sen tog jag bussen hem igen. 
Min pappa var förbi här på en kaffe och lite snack, trevligt! Så nu sitter jag här igen och ska laga mat till mannen som anländer strax efter 21! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback