2013-01-16

Nu har jag helg, klagar INTE! 
Så väntar på min kärlek som slutar snart så ska vi förbi bussgods och skicka iväg ytterligare ett paket, sen blir det hem och såsmåningom laga lite middag, blir oxpytt med ägg hade jag tänkt.
Imorgon ska jag försöka tvätta, och göra bort lite av de skolarbeten jag har kvar under tiden älsklingen är på skolan. 
 
Dagen idag har annars varit ganska dryg, men ändå helt okej. Började med Gastronomi i två timmar, hade lite vinprovning osv. Drygt jovisst. Slutade tidigare med den lektionen så då gick jag och Carro och spelade kort i cafeterian fram till lunchen öppnade. Även Bea kom och gjorde oss sällskap ett tag, trevligt!
Sen hade vi Sam, jag blir less på frågorna vi håller på med där - men jag måste ju göra bort dom för vi har prov typ näst-nästa vecka. KUL.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback