2013-02-22

Sitter i bibblan med hjärtat och försöker plugga lite, men kan inte fokusera så hamnade här istället.. haha.
Var förbi på skolan ett tag idag för att göra det där dryckesprovet som jag pluggat till, och de lönade sig för fick alla rätt! Rätt stolt ändå haha.
Efter provet var jag förbi idrotten för att prata med idrottslärarn om mitt idrottsbetyg, och vi kom fram till att jag ska göra en simuppgift först, sen ska jag va i skolans gym två gånger i veckan fram till praktiken, plus en skriftlig uppgift, och när jag har gjort det så kommer jag ha behörighet för universitetet när allt annat oxo är klart. Sköööönt! 
 
I helgen har jag ingen aning vad som händer förutom att jag ska baka bullar och att vi ska äta tacos till middag. mums! 
 

Kommentarer
Gris säger:

Du har aldrig bilder. Tråkigt :/

Svar: Jaa, jag vet! Men försöker lägga in bilder så ofta jag kan!
Emma Lindberg

2013-02-22 | 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback