2013-02-11

Sitter och pluggar lite samhällskunskap just nu, har prov på onsdag och vore ju toppen ifall jag fixade det. Annars hade jag sovmorgon idag, eftersom jag var så duktig!
Annars ska jag snart ta tag i disken som blev från middagen, och dra dammsugaren här hemma tänkte jag.

Hade söka jobb kursen idag, fick MVG på provet vi gjorde, stolt! Sen hade vi gastronomi, vilket var drygt. Sen lunchade jag med Emelie, hon som gjort och klarat teoriprovet idag, GRATTIS IGEN! Sen var det projektarbete och vi gjorde det vi skulle iaf. Jag lånade en bok på bibblan så jag kan plugga mer, börjar bli rätt less på detta nu, men inte ens 6 månader kvar, skönt!

Ska slänga ihop en deg till semlor ikväll tror jag också, för imrn kommer pappa, syster och hennes kille hit på lite semmelfika!

Nu ska jag göra nån nytta iaf, skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback