2013-02-04

Sitter i klassrummet just nu och har projektarbete.. Fast jag kan inte göra så mycket eftersom Carro inte är här, så då tog jag mig tiden att blogga lite, eftersom det var ett tag sedan. 
 

Dagen idag började med muntliga Svenska B nationella provet, gick bra och känns skönt att det är bortgjort. Sen var det "söka jobb" kursen och jag skickade in mitt personliga brev och CV så det är klart. 
Sen var det gastronomi och lunch med Emelie, trevligt. 
Slutar snart oxo, mer nice!
 
Annars var jag och min kärlek på corona i Fredags, trevligt.
Sen har resterande varit hemma-helg för vår del. Jag har bakat lite bullar, städat en himla massa och sådär, så det har varit trevligt. Sen såg vi en grym film, Django Unchained - den borde alla se för den är bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback