2013-04-28

Har flängt överallt idag känns det som! Började med att åka till myrorna för att kolla lite grejer, sen åkte vi förbi pappa för att betala min balklänning! Så nu är den beställd och jag är superduper taggad! Bilen till balen är även fixad, plus studentklänningen! Åh, ska bli roligt!
Iaf, åkte och handlade lite sen iaf, och hann precis hem och innanför dörren när syster ringde, så va bara att plocka upp henne för att åka på fika hos en på praktiken! Otroligt trevligt var det, och supergott fika vare! Klagar inte.
Var och åkte inlines ikväll med älsklingen, superkul!

Har nyss kollat på spårlöst och ska nu krypa ner i sängen med kärleken, för imrn äre praktiken igen!

(En dålig mobilbild på mina inlines)


Kommentarer
S säger:

smsa mig snälla!

2013-05-04 | 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback