Jag älskar dig!

Det finns inte ord, det går inte att beskriva med alla ord i världen för att du ska förstå, för att få fram allt det jag känner för dig. Det är enormt. 
Du är den finaste jag har, den enda jag behöver och den enda jag kämpar för.
Du har lärt mig vad det innebär att älska, vad det innebär att lita på, vad livet innebär. 
Jag är så glad att jag har dig älskling, och jag vet ärligt inte vad jag skulle göra utan dig. Du har alltid funnits där för mig, genom vått och torrt och jag älskar att ha dig här bredvid. Du är den bästa som finns. Jag vet att jag är dum ibland, men jag är så glad att du står ut med mig och jag försöker ändra mig. För dig.
Jag har aldrig känt såhär förut, aldrig såhär starkt, på riktigt. 
Du och jag mot världen älskling, det är så det ska vara, alltid!
Vi har snart hållt ihop i ett halvår, och jag ångrar inte en sekund. Jag kommer aldrig släppa dig, kommer stå kvar här tills dagen jag dör. 
Jag älskar dig, förevigt och föralltid! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback