@ school

halloj!
Vi fick faktiskt en del gjort på projektarbetet, plus delade vi ut lite enkäter, och det hade vi ju inte planerat men så blev det iaf. 
Nu sitter jag utanför älsklingens klassrum o väntar på att han ska sluta, så ska vi åka hem och stäääda och laga mat, blir bra! 
Min kära far köpte en assistent åt mig så nu kan jag baka bullar ordentligt, så funderar på att tvinga älsklingen att hjälpa mig med bullbak ikväll då :)
Och är helt fascinerad av min iphone haha, har hittat en massa symboler man kan använda i smsen, så det blir jätteroliga sms! så skriver en massa onödiga sms bara för att dom e så roliga. haha
 
 
kolla, tillexempel såna, hur kul är inte det (finns massa fler och roligare symboler också, men de va enda bilden jag hittade på google)? :D 
 
Ska ringa till min far nu och kolla om han har impregnering till mig till mina skor, behöver de så jag kan börja använda dom ju!! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback