2012-11-24

Idag såg jag hur det är stjärnor och ljusstakar i de flesta fönstren häromkring, ser riktigt mysigt ut så jag ska också julpynta i helgen tror jag. 
Bara en månad kvar till jul idag, sjukt hur fort det går.
 

Idag har iaf bara varit en lugn dag för mig och älsklingen, vi har åkt till biblioteket för att han skulle låna lite böcker, annars har vi bara kollat lite på TV och haft det mysigt.
 
Nu håller jag på laga middag, blir kyckling med grädde och lite kryddor, och ris till det! Blir riktigt smarrigt hoppas jag!
Under tiden det står och puttrar på spisen så ska jag städa lite snabbt här hemma - och tända en massa ljus så det livar upp lite i denna tråkiga grå årstid. 
 
Förövrigt blir det en lugn kväll ikväll, blir nog bara film och en massa mys med kärleken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback