2012-11-21

Sitter i soffan och myser i min soff-jacka under tiden jag väntar på att kärleken ska komma hem-.
Håller även på laga pannkakor, är riktigt hungig!
 
Hade kök i skolan idag, hade bara 30 gäster så det var lite segt och många gånger hade vi ingenting att göra så det var segt.
 
Igår var jag och kärleken hos min pappa för att hämta lite julsaker osv, så snart är det dags att börja julpynta här hemma! Längtar, för det är ju så mysigt!
 
Imorgon drar jag och några i min klass till universitetet, ska dit med dryckeslektionen för att kolla nånting som hade med öl att göra tror jag. Så där blir vi hela dagen, medan dom andra från min klass är lediga. Fuskigt. 
 
Nu ska jag iaf återgå till matlagandet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback