2012-11-18

Den här dagen har bara bestått av plugg och lite städ. 
Känner att jag börjar få grepp om pluggandet nu - provet är ju imorgon! Jag är faktiskt inte ens nervös, varför vet jag inte. 
 
Börjar kl 10 imorgon, har lite sovmorgon eftersom jag var duktig och klarade sam-provet så behöver jag inte gå på den lektionen. Istället har jag engelska kl 10, sen börjar en ny kurs imorgon, Klassisk á la Carte, vilket ska bli roligt! 
 
Nu tänkte jag ta lite paus i pluggandet och spela lite sims, hehe, för att sen hoppa in i duschen och göra ansiktsmask först på mig själv, och sen på kärleken! 
 
Älsklingen skaffade denna mysiga "soffmysarjacka" som är helt perfekt för pluggdagar som denna! Känner mig som en isbjörn, men mysig är den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback