2012-11-14

Idag försov jag mig lite, sen när jag kom till skolan så hade vi sam, drygt!
Efter det iaf käkade jag lunch med min finaste, sen chillade vi lite fram tills lektionen min skulle börja, då jag träffade en lärare i korridoren som berättade att hon vi skulle ha var sjuk. Kul, not. Så då snackade jag och Carro lite om projektarbetet, och sen for jag hem och drog dammsugarn, sen for jag till tandläkarn, lagade 1 hål, så halva munnen är bedövad och bara hänger, snyggt eller inte! men det håller på gå bort så det är skönt.

Nu ska jag plugga, gör ju ett otroligt viktigt prov på måndag, så måste plugga varje dag.

 
Lånade bilden från google, (min bok är mke mer sliten än den här, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback