2012-12-30

Dagen började med att vi klev upp och gjorde oss iordning för att åka till andra sidan stan för att besöka min pappa. Väl där så drack vi lite kaffe, satt och pratade och sådär vilket var otroligt trevligt! 
Efter vi varit där så drog vi till H&M för att inhandla lite nyårskläder och det tog nästan en timme, men vi hittade iaf det vi skulle ha. Jag hittade en riktigt fin blus/tröja som jag ska ha, tänkte lägga ut bild imrn när jag har den på mig och är färdigfixad! Och älsklingen hittade en finfin skjorta! 
Jag köpte även strumpbyxor och ska köpa ett halsband och eventuellt lösnaglar imorgon! 
Efter H&M begav vi oss hemåt för att äta lite, sen åkte vi till kvantum för att kolla om dom hade bingopennor men det hade dom tyvärr inte, så vi åkte hem igen. 
 

Imorgon blir det att kliva upp hyfsat tidigt för att tvätta kl 10, sen dra till stan för att inhandla det allra sista till firandet, och sen blir det bingolotto och trevligt resten av kvällen! Lagomt taggad kan jag meddela!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback