2012-12-16

Idag vaknade vi runt 11 och tänkte dra till bibblan för att plugga men ångrade oss dirket och bestämde oss för att plugga hemma istället. Så lagade vi lite mat och sådär och runt halv 4 så hämtade Sara och Sigge mig hemma så åkte vi till Teg (min gamla fosterfamilj) och så softade jag där med mina små syskon och Sara, mysigt!
Sen blev det middag, älgkött och pommes, riktigt gott! Sen kaffe och en massa prat med Sara och sen ytterligare lite mys med barnen innan Sara körde hem mig igen.

Nästan direkt när jag kom hem så gick vi till konsum för att kolla på en bil, vi har ju sålt våran så nu har vi ingen.. vääääldigt jobbigt haha!
 

Imorgon äre skola igen, skönt att det är sista veckan. Nu blire snart att ta en dusch och börja förbereda för sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback